Startapró.hu - Többi kategória, Baba, gyerek (3 new items)

Startapró.hu - Többi kategória, Baba, gyerek (3 new items)

Item 1 (08/13/10 08:33:12 UTC): Baba komód

3 fiókos, tetején kiskáddal és pelenkázóval,hibátlan állapotban.

Item 2 (08/13/10 08:17:50 UTC): Japán kristály -tejszaporításra!

Japán Kristálygomba Bővebben itt olvashatsz róla-itt is licitálhatsz nálam.. Én is használtam tejszaporításra,dicsérni tudom csak..

Item 3 (08/13/10 08:16:16 UTC): gyönyőrű gyermekbútor,elérhető áron

RÓZSASZÍN kinyitható gyermekágy,plüssjáték ágy ,napsugár,kisautó,lovagvár,eperke,rózsaszín plüss,versenyautó kinyitható,hercegnő,királylány, gyermek ágyak : 29900FT, Puffok3500-4999 FT,Függőnyök,Fotelek,szőnyegek, ha többet szeretnél tudni,vagy úgy érzed Te is szeretnél értékesítő lenni,szeretettel várlak.
note: this service is experiencing unplanned growth at the moment, and it's possible there will be email quota issues in the next couple of days. I'm working to rectify this, but apologies in advance if there is a temporary disturbance in the force