Startapró.hu - Többi kategória, Baba, gyerek (2 new items)

Startapró.hu - Többi kategória, Baba, gyerek (2 new items)

Item 1 (08/12/10 10:47:44 UTC): Babysitter

Kedves Anyuka, Apuka! 21 éves, kedves megbízható, nem dohányzó, jogosítvánnyal rendelkező egyetemista lány vagyok, aki örömmel vigyázna gyermekére. Közel 1 éve babysitterkedem,több családnál dolgoztam, igazán jó kapcsolat alakult ki köztem, a szülők és ami a legfontosabb a gyerekek között. Örömmel vállalok a "gyerekfelügyelet" mellett angol tanítást, ill. bármilyen tantárgy korrepetálását is. Amennyiben felkeltettem érdeklődését, bátran hívjon! Előre is köszönöm a bizalmát! Köszönettel, Kriszta.

Item 2 (08/12/10 09:22:00 UTC): Kaposváron!új téli dzseki

140-es,és 152-es eladó.
note: this service is experiencing unplanned growth at the moment, and it's possible there will be email quota issues in the next couple of days. I'm working to rectify this, but apologies in advance if there is a temporary disturbance in the force