Startapró.hu - Többi kategória, Baba, gyerek (4 new items)

Startapró.hu - Többi kategória, Baba, gyerek (4 new items)

Item 1 (08/13/10 14:36:15 UTC): Ingyen elvihető

Ingyen elvihető szivacs, kihajtható gyermekágy. A varrás a két szivacs hajtása mentén kb. 20-25cm szakaszon el van szakadva. Meg lehet próbálni orvosolni a hibát, nem lehetetlen, vagy akár külön-külön, szétszedve is használható.

Item 2 (08/13/10 14:25:52 UTC): Nyári kislány ruha

Eladó egy új nyári kisruha. Mi nem használtuk. Állítólag 86-os de szerintem nagyobb. Méretek a képen láthatók.

Item 3 (08/13/10 14:23:38 UTC): Új Babybell unisex 20-as kiscipő

Eladó egy teljesen új 20-as unisex kiscipő. Belső talphossz 12,5cm. Nem használtuk, mert kinőtte a pici, mire elindult!

Item 4 (08/13/10 14:19:49 UTC): Snoopy fuoreszkáló keretezett poszter

Eladó egy Snoopys bekeretezett poszter, 1m*70cm. A hold és a csillagok ha fény éri őket, világítanak a sötétben. Ideális gyerekszobába.
note: this service is experiencing unplanned growth at the moment, and it's possible there will be email quota issues in the next couple of days. I'm working to rectify this, but apologies in advance if there is a temporary disturbance in the force