Startapró.hu - Többi kategória, Baba, gyerek (3 new items)

Startapró.hu - Többi kategória, Baba, gyerek (3 new items)

Item 1 (07/27/10 14:15:07 UTC): van választás

2 db új szekrénysor ( juhar és tölgy kivitelben), íróasztallal és kihúzható, ágyneműtartós ággyal eladó. Megtekinthető a lakáson:))

Item 2 (07/27/10 14:05:13 UTC): Szoptatós fotel

Eladom szopizáshoz használt nagyon kényelmes fotelunkat! Megkímélt állapotban.mérete:94x74cm Háttámlája ledönthető,pakolós a belseje.Én használtam pelusozáshoz is.

Item 3 (07/27/10 13:59:26 UTC): Esernyőre csukható babakocsi

Esernyőre csukható, könnyü, praktikus, kis helyet foglaló babakocsi (utazáskor ideális) megkímélt állapotban eladó.Lehajtható napellenző, elől bolygósítható, hátul fékezhető kerekek, biztonsági öv, levehető karfa.
note: this service is experiencing unplanned growth at the moment, and it's possible there will be email quota issues in the next couple of days. I'm working to rectify this, but apologies in advance if there is a temporary disturbance in the force